فلت مود بررسی بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections - فلت مود

Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections گنجینه‌ای برای هواداران انیمه ناروتو به حساب می‌آید، اما این گنجینه آن‌چنان درخشان نیست. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

وقتی صحبت از بازی‌های الهام گرفته شده از روی انیمه می‌شود، همیشه باندای نامکو و استودیو سایبرکانکت ۲ در صحنه حضور دارند. در میان بازی‌هایی که از روی انیمیشن‌های ژاپنی ساخته شده‌اند، سری ناروتو را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین دانست که بعضی از آن‌ها تجربیات سرگرم کننده‌ای را دراختیار علاقه‌مندان به ناروتو قرار داده است. البته که در ابتدا این سری با نام Naruto Ultimate Ninja به مخاطبان معرفی شد و در ادامه و پس از پخش انیمه بروتو که روایت‌گر ماجراجویی پسر ناروتو است، انتظار می‌رفت که سایبرکانکت ۲ و باندای نامکو به سراغ یک بازی با محوریت بروتو بروند.

حال باندای نامکو بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections را برای کاربران تدارک دیده است که می‌توان آن را بزرگ‌ترین بازی در میان نسخه‌های Ultimate Ninja و Shippuden Ultimate Ninja Storm دانست. البته که آن‌چنان بی عیب و نقص هم نیست و بعضی از مشکلات نسخه‌های پیشین را همچنان در خود جای داده است. از نظر داستانی، Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections را می‌توان یک پکیج کامل برای علاقه‌مندان به سری ناروتو دانست.

نبرد میناتو و دشمن مرموز در Naruto x Boruto Ultimate ninja Storm Connections

بخش داستانی History بازی گلچینی از داستان کلی انیمه ناروتو و ناروتو شیپودن است

در جریان هشت چپتر مختلف، تیم سازنده قصه ناروتو و ناروتو شیپودن را در قالب یک بخش داستانی به اسم History روایت می‌کند. طبیعتا داستان به‌صورت کامل و دقیق روایت نمی‌شود، اما سایبرکانکتت ۲ به خوبی آرک و بخش‌های داستانی مناسب جهان ناروتو را انتخاب کرده و در دل این نسخه قرار داده است. ازاین‌رو اگر علاقه‌مند به این دسته از بازی‌ها هستید و هنوز تجربه‌ای را در این زمینه کسب نکرده‌اید، برخلاف نسخه‌های پیشین، Ultimate Ninja Storm Connections می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در نسخه‌های پیشین، داستان بسیار وابسته به یکدیگر بود، اما در اینجا یک پکیج کامل را مشاهده می‌کنیم. داستان بازی هم معمولا در جریان مبارزات مهم و به یاد ماندنی انیمه ناروتو روایت می‌شود و دراین‌میان میان‌پرده‌های مختلفی هم برای کاربران تدارک دیده شده است تا داستان را بهتر متوجه شوند. بااین‌حال و باوجود انتخاب مناسب موارد داستانی، ای کاش تیم سازنده تعداد بیشتری از آرک‌های داستانی را در دل بازی قرار می‌داد تا تجربه کاربر گسترده‌تر و بهتر شود. راستش را بخواهید، در بازی‌های اقتباس گرفته شده از انیمه‌ها، نمی‌توان دنبال مواردی مثل شخصیت‌‌پردازی بود. صرفا اقتباس‌هایی هستند برای سرگرمی بیشتر مخاطب‌های انیمه‌های مورد نظر و اگر به‌دنبال شخصیت‌پردازی و عمق داستانی هستید، باید به‌سراغ خود انیمه بروید.

نبرد ناروتو و پین در خاطرات در Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

بخش داستانی Special باوجود مبارزات اصلی رضایت‌بخش، روایت و داستانی خسته کننده دارد

بااین‌حال Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections دارای یک بخش داستانی ویژه است که روایت‌گر داستانی جدید از کاراکتر بروتو است که قطعا کاربران او را از انیمه Boruto The Next Generation می‌شناسند. تهدیدی جدید دهکده Hidden Leaf را مورد هدف قرار داده و یک خطر کلی برای سایر دهکده‌ها هم به حساب می‌آید. کاراکتر به نام مرز (Merz) که می‌خواهد هدف ناگاتو یا به عبارتی Pain را کامل کرده و در همین راستا هر پنج کاگه را نابود کند. داستان مخصوص درنظر گرفته شده برای Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections، شروع خوبی دارد، اما رفته رفته جذابیت آن کاسته شده و بااینکه مبارزات سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد، اما از نظر روایت و قصه‌گویی مخصوصا در طراحی بعضی از میان‌پرده‌ها، به هیچ‌وجه نمی‌تواند مخاطب را راضی نگه دارد.

Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections یک بازی مبارزه‌ای سه‌بعدی است. سیستم مبارزات بدین صورت است که با ورود به هر مبارزه، باید به‌صورت یک‌به‌یک یا در ساختار تگ‌تیم به مبارزه کردن بپردازید. مبارزات بخش داستانی ناروتو که با نام History به مخاطب معرفی می‌شود، بدین گونه است که در قالب بازیکن‌های یکسان به نبردهای داستانی می‌پردازید، اما در حالت Special Story که همان داستان ویژه و جدید بروتو است، می‌توانید در اکثر نبردها شخصیت‌های مد نظر خود را از بین روستر بازی انتخاب کنید. در همین ابتدا بگویم که روستر درنظر گرفته شده برای Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections شدیدا خوب و پر جزئیات است. تقریبا تمام کاراکترهای مثبت و منفی جهان ناروتو و بروتو در این روستر قرار دارند.

نبرد ساسکه و ناروتو در Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

همچنین شاهد ساختار مختلف بعضی از کاراکترها نظیر کاکاشی، ساسکه، ناروتو یا حتی میناتو هستیم. ازاین‌رو دست مخاطب حسابی باز است که با شخصیت مدنظر خود به مبارزه بپردازد. طراحی تمامی شخصیت‌های بازی دقیق و خوب انجام شده و ضربات و کومبوهای منحصربه‌فردشان در دل بازی قرار گرفته است. دکمه‌زنی‌های معروف داخل بعضی از مبارزات اصلی، موردی است که از نسخه‌های پیشین به این نسخه هم اضافه شده است و همچنان هیجان‌انگیز و سرگرم کننده بوده و حسابی مخاطب را راضی می‌کنند. ایرادی که به بخش مبارزات بازی وارد است، به دوربین و نوع طراحی آن مربوط می‌شود. بعضی وقت‌ها در طول مبارزات شاهد عوض شدن و قرارگیری دوربین بازی به نحوی هستیم که کاربر آنطور که باید و شاید روی شخصیت خود کنترل نداشته و نمی‌تواند کومبوهای مدنظرش را به درستی اعمال کند.

دوربین بازی در مبارزات می‌تواند شما را اذیت کرده و نگذارد که به درستی کومبوهای خود را اعمال کنید

Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections یک بازی مبارزه‌ای حرفه‌ای نیست و بیشتر ساختاری آرکید دارد تا تمامی مخاطبان بتوانند از آن لذت ببرند. به‌عبارتی اگر می‌خواهید با فشردن دکمه‌های مختلف کومبوهای جذابی را پیاده‌سازی کنید، این بازی دست شما را برای انجام این کار باز می‌گذارد، اما نباید انتظار ضربات تکمیلی گسترده‌تر و پرجزئیاتی را داشته باشید. کومبوها صرفا ساختار ساده‌ای دارند و درکنار ‌آن سیستمی طراحی شده که خیلی ساده و با فشردن پشت سر هم یک دکمه، تمامی کومبوها اعمال شوند. جدا از محتویات داستانی، یک بخش نبرد آزاد هم درنظر گرفته شده که می‌توانید با کاراکترهای مدنظر خود همراه شده و هوش مصنوعی به مبارزه بپردازید.

بروتور در حال تجربه واقعیت مجازی در Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

روستر متنوع و متعدد بازی به شما اجازه می‌دهد که با کاراکترهای متعددی به تجربه بازی پرداخته و تیم‌های رویایی خود را شکل دهید

همچنین حالت آنلاین Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections هم به شما اجازه می‌دهد تا با سایر بازیکنان جهان بازی به رقابت بپردازید. در جریان حالت آنلاین، هم می‌توانید مسابقات کژوال و معمولی را تجربه کرده تا تجربه‌تان بالا برود و در ادامه وارد حالت رنکد شوید و برای بهتر شدن و کسب یک رتبه بهتر با سایر بازیکن به رقابت بپردازید. دراین‌میان بد نیست به سیستم شخصی‌سازی کاراکترها هم اشاره‌ای داشته باشم. اگر بتوانید چالش‌های مبارزات داستانی و مبارزات معمولی جهان Ultimate Ninja Storm Connections را کامل کنید، آیتم‌های تزئینی متفاوتی برای شخصیت‌ها آزاد شده و همچنین شاهد اضافه شدن ضربات آلتیمیت متفاوتی هم برای بعضی از کاراکترها هستیم. ضرباتی که با نام Secret Technique شناخته شده و به خود انیمه بروتو یا ناروتو مربوط می‌شوند.

Ultimate Ninja Storm Connections گرافیکی شبیه‌به سایر بازی‌های انیمه محور دارد. طراحی‌های سل‌شید برای میان‌پرده‌ها و همچنین استفاده از بخش‌های مختلف انیمه ناروتو برای اندک سکانس‌های داستانی بازی از جمله مواردی است که به این نسخه زیبایی بخشیده است. طراحی کومبوها، ضربات و درکل مبارزات بازی با اینکه ساختاری ساده دارند، اما به خوبی انجام شده و کاربر از این نظر حسابی سرگرم می‌شود. نبردهای Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections مخصوصا نبردهای مهم و اصلی، طراحی منحصربه‌فردی دارند و بخش داستانی جدید و مخصوص این نسخه هم از این قاعده مستثنا نبوده و باتوجه‌به روایت و داستان خسته کننده‌ش، نبردهای اصلی هیجان‌انگیزی دارد. از نظر فنی هم افت فریم یا باگ خاصی سر راه شما قرار ندارد و تجربه‌ای ارزشمند را به‌دست می‌آورید.

نبرد ناروتو و مادارا در Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

از نظر موسیقی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections تجربه‌ی خوبی را ارئه می‌دهد و در میان‌پرده‌ها و مبارزات شاهد پخش شدن موسیقی‌های انیمه ناروتو یا نسخه‌های پیشین بازی‌های ناروتو هستیم. صداگذاری‌های کاراکترها و افکت‌های صوتی هم به شکل خوبی انجام شده است و تجربه‌ای روان و قابل قبول را ارائه می‌دهد. در انتها، Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections با اینکه مشکلاتی نظیر خسته کننده بودن محتوای اسپشال و دوربین به هنگام مبارزات را در خود جای داده است، اما می‌تواند فستیوال جذابی برای علاقه‌مندان به جهان ناروتو بوده و با کاراکترهای متعددی مشغول مبارزه کردن شوید.

بررسی بازی باتوجه به نسخه پلی استیشن ۵ انجام شده و کد آن توسط ناشر در اختیار زومجی قرار گرفته است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : بررسی بازی تاريخ : 15 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها